Google zavádí funkce zasílání zpráv v rámci desktopového rozhraní služby Moje firma na Googlu.

Moje firma na Googlu přidává zprávy do rozhraní desktopu

Firmy mohou nyní komunikovat se zákazníky prostřednictvím webového prohlížeče, nejen pomocí mobilní aplikace.

Google zavádí funkce zasílání zpráv v rámci desktopového rozhraní služby Moje firma na Googlu. Tato funkce ještě není dostupná u každého, ale mnozí to mohou již vidět, včetně mě. Dříve byly zprávy dostupné prostřednictvím mobilní aplikace Moje firma na Googlu, ale nikoliv v rámci desktopového rozhraní Moje firma na Googlu.

Google zavádí funkce zasílání zpráv v rámci desktopového rozhraní služby Moje firma na Googlu

Vaše zprávy se zálohují. Na nové zprávy od zákazníků se podívejte na web. Nejnovější zprávy od vašich zákazníků uvidíte na stránce https://business.google.com 

Předchozí zprávy na vašem zařízení nejsou zálohovány a ve zprávách na webu se nezobrazí. Další informace najdete na adrese https://support.google.com/business?p=messaging_backup

Předchozí zprávy na vašem zařízení nejsou zálohovány a ve zprávách na webu se nezobrazí

Jak to vypadá. Když se přihlásíte do služby Moje firma na Googlu v prohlížeči, může se vám na navigačním panelu vlevo zobrazit tlačítko „Zprávy“. Pokud na něj kliknete, načte se vám nástroj s jehož pomocí můžete reagovat na zprávy. V levé části můžete vidět své jednotlivé zákazníky a po kliknutím na daného zákazníka, načíst příslušné okno chatu a reagovat na jejich chaty(Zprávy).

Moje firma na Googlu přidává zprávy do rozhraní desktopu

Google v poslední době prosazuje zasílání zpráv v rámci služby Moje firma na Googlu a Google Maps. Tento doplněk je tedy vítán a není velkým překvapením. Google začal v roce 2018 nabízet formy zasílání zpráv ve službě Moje firma na Googlu v Česku .

Oficiální nápověda Google moje firma – https://support.google.com/business/answer/9114771?hl=cs

 

Proč je to zajímavé? 

Mnoho podniků má stolní počítače připravené k použití odpovídat na zprávy v rozhraní Moje firma na Google. Při odpovídání na požadavky zákazníků je často snazší a rychlejší psát na klávesnici. Tato funkce by tedy měla některým podnikům usnadnit proces reagování směrem k zákazníkům.

Chceš dostávat novinky první?

Přidejte se do komunity na FB https://www.facebook.com/groups/mojefirmanagoogle

Potřebuješ pomoci s firemním zápisem na Google?
Napiš mi [email protected]