Moje firma na Google – COVID-19, koronavirus

V minulých dnech Google vydal doporučení k COVID-19 – koronaviru.

Sdělte zákazníkům aktuální informace vaší firmy
Pokud je vaše firma ovlivněna děním okolo nemoci COVID-19, upravte firemní profil ve službě Moje firma na Googlu a sdělte svým zákazníkům nejaktuálnější informace.

Úpravy se projeví ve vašem firemním profilu v Google Mapách a ve Vyhledávání Google.

Co je dobré upravit na firemním profilu na Google.

Změna otevírací doby

Pokud se vaše otevírací doba změnila, aktualizujte ji. Otevírací doba se zákazníkům zobrazí ve vašem firemním profilu, takže budou přesně vědět, kdy vás navštívit.

Nastavení otevírací doby:

Přihlaste se ke službě Moje firma na Googlu. Máte-li více míst, otevřete to, které chcete spravovat.
V nabídce klikněte na Informace.
Vedle položky Přidat otevírací dobu nebo vedle údajů o aktuální otevírací době klikněte na ikonu hodin .
Zapněte dny v týdnu, kdy máte otevřeno.
U každého z nich pak klikněte do pole Otevírá: a vyberte čas.
U každého z nich pak klikněte do pole Zavírá: a vyberte čas.
Po dokončení úprav klikněte na Použít.
Přestávky v otevírací době
Chcete-li uvést přestávky, vytvořte u daného dne dva záznamy s odlišnými časovými údaji.

Řekněme například, že máte v neděli otevřeno od 7:00 do 13:00, zavřeno od 13:00 do 16:00 a potom opět otevřeno od 16:00 do 20:00.

Zapněte možnost Neděle.
Vedle položky „Neděle“ klikněte na možnost Otevírá: 7:00.
Vedle položky „Neděle“ klikněte na možnost Zavírá: 13:00.
Vedle položky „Neděle“ klikněte na možnost Otevírá: 16:00.
Vedle položky „Neděle“ klikněte na možnost Zavírá: 20:00.

Spravujte svoje informace 

Dejte lidem vědět, zda je fungování vaší firmy ovlivněno děním okolo nemoci COVID-19 – koronavir. Můžete například informovat o dodatečných opatřeních, která vaše firma podniká, a napsat, zda komunitě nabízíte nějaké služby navíc nebo jestli mají lidé očekávat zpoždění.

O firmě

Zadejte stručný popis své firmy – co nabízíte, čím jste výjimeční, něco z vaší historie nebo další údaje, které by mohly být užitečné. Soustřeďte se primárně na informace o firmě, nikoli na promo akce, ceny či výprodeje. V poli pro popis neuvádějte žádné adresy URL, nepoužívejte kód HTML ani nepřekračujte délku 750 znaků.

 

Vytvoření příspěvku

Sdělte lidem prostřednictvím příspěvků podrobnější a aktuální informace o své firmě. Můžete například doplnit údaje o nabízených produktech a službách a přidat odkazy na jiné zdroje. Pomocí příspěvků můžete pravidelně komunikovat se svými zákazníky a přímo jim tak sdělovat, co je ve vaší firmě nového.

Příspěvky na Googlu pro místní firmy
Než vytvoříte svůj první příspěvek:

 Dbejte na to, aby byl text kvalitní: Text s nízkou kvalitou, který obsahuje překlepy, nezvyklé znaky, nesmyslná slova nebo automaticky generovaný či rušivý obsah, zákazníkům příliš nepomůže.

Buďte zdvořilí: Nepoužívejte hrubé, nemravné či urážlivé výrazy, obrázky a videa.
Zveřejňujte pouze odkazy na webové stránky, kterým důvěřujete: Odkazy na weby, které obsahují malware, viry, phishing nebo pornografický materiál, nejsou povoleny.
Zboží a služby podléhající zvláštním předpisům: Pokud nabízíte produkty nebo služby v odvětví, které je regulováno, můžete zveřejňovat příspěvky, ale nikoli obsah týkající se samotných produktů. Regulovaná odvětví obvykle zahrnují služby pro dospělé, alkohol, tabák a farmaceutické výrobky, tzv. rekreační drogy, lékařské a zdravotnické prostředky, služby související s hazardními hrami, zábavní pyrotechniku, zbraně a finanční služby.
Pište své příspěvky tak, aby byly vhodné pro celou rodinu: Nezveřejňujte sexuálně explicitní obsah ani obsah se sexuálním podtextem.

Před zveřejněním změn Google  prověřuje kvalitu daných změn informací. Nemusí se tedy v Mapách a ve Vyhledávání Google projevit hned.

Zdroj : https://support.google.com/business/?hl=cs#topic=4539639