Co týden dal #26 Automatické návrhy odpovědí na dotazy

Google zavádí upgrade na dotazy a odpovědi (Q&A), které využívají předchozí odpovědi na dotazy a recenze služby Moje firma na Google (GMB), pro návrh odpovědí na nové otázky v reálném čase.

Nová funkce, která je v současné době viditelná v mobilních prohlížečích i na desktopu, se pokouší okamžitě odpovědět na novou otázku uživatele pomocí analýzy založené na frázích. Při vyplňování dotazu v části “Otázky a Odpovědi” společnosti Google se zobrazují různé odpovědi.

 

Použití Recenze a Předchozí Odpovědi v reálném čase.

 

Není zcela zřejmé, jak Google řadí návrhy, ale na první pohled se zdá, že pokud existují odpovědi na podobnou, již zodpovězenou otázku, zobrazují se nejprve, pokud má relevantní obsah, po němž následuje obsah recenze Google, který může nabídnout relevantní odpověď.Bez ohledu na to, zda se použije existující odpověď z Q&A nebo online přezkumu obsahu, relevance k otázce se zdá být prvořadá. Je zřejmé, že pokud máte spoustu recenzí a žádné otázky a odpovědi, Google navrhne odpověď, ale pokud se spoléháte na obsah, určitá míra kontroly je ztracena, protože odpověď může pocházet buď z negativního nebo pozitivního hodnocení.

 

Proč je tato funkce důležitá pro vaše podnikání?

 

Doporučuji, aby podniky vytvářely své vlastní dotazy a odpovědi na svém obchodním profilu (aka znalostnímu panelu). Navrhuji, aby byly otázky a odpovědi společnosti Google důležité a Vy pokládáte otázky a odpovídáte na skutečné dotazy, které zákazníci obvykle požadují. To umožňuje zákazníkovi učinit rozhodnutí o koupi.

Tato nová funkce mě vede k názoru, že většina firem by měla toto doporučení zdvojnásobit.

Dotazování a zodpovězení více otázek s relevantní odpovědí Vám dává určitou míru kontroly nad obsahem, který zákazník vidí. A co je nejdůležitější, usnadňuje to jejich nákup.

 

Co to znamená do budoucna o místech na Google?

 

Tato nová funkce jasně demonstruje, že Google analyzuje veškerý obsah v recenzích GMB i v Q&A a pokouší se jim porozumět v širokém smyslu. Nyní zákazníci mohou okamžitě dostávat odpovědi na otázky o vaší firmě s existujícím obsahem.

Google porozumí obsahu recenzí, obsahu Q&A a pochopení Vašeho podnikání. Konstrukce nové funkce umožňuje spotřebitelům snadno určit, zda navrhované odpovědi společnosti Google byly nápomocné, učením umělé inteligence z firemního profilu na Google.

Pokud se tento prvek stane široce používaný, Google tak vezme část uživatelů, kteří přestanou chodit na webové stránky.

A uživatele tak udrží pouze ve svém vyhledávání.