9 TIPŮ PRO OPTIMALIZACI NEJČASTĚJŠÍCH OTÁZEK A ODPOVĚDÍ V GOOGLE MAPS

Nová místa na Google Q & A nabízí mnoho potenciálních vychytávek pro vylepšení i poškození vašeho podnikání. Zde je pár nápadů, jak byste měli přistupovat k této nové a nevyzkoušené funkci v místním panelu znalostí.

1)Základem je komunikace.

Crownsourcing se může na první pohled jevit strašidelně, ale není nic lepšího než aktivní odpovídání na recenze a fotografie. Vyvěšení kvalitních FAQ snižuje pravděpodobnost nedorozumění a negativních reakcí návštěvníků.

2) Začněte hned.

Sepište a postujte ty nejčastější otázky. Ujistěte se, že odpovídají potřebám konzumentů, dáte tak šanci pozitivním hodnocení do budoucna.

3) Jou vaše FAQ opravdu těmi nejčastěji kladenými otázkami?

Naslouchejte feedbacku klientů a zapisujte si jejich postřehy. Ušetříte tak sobě i jim spoustu času. Ovyklými poznámkami jsou dotazy na parkování, zvláštních akcí a dalších výhod.

4) Myslete i na zadní kolečka.

Po vybrání těch nejviditelnějších kousků se zamyslete nad otázkami k méně známým službám. “Nabízí tato pekárna i možnost bezlepkových produktů?” Tím nemám na mysli zanášet klíčová slova zbytečnostmi, ale poznámka o variantách je užitečná.

5) Počítejte s rychločtením.

Spotřebitelé jsou zaneprázdněni přehršlí nabídek a je jisté, že FAQ jen proletí očima a jdou dál. Proto musí být text krátký a přesný.

6) Méně je více.

Mluvte hlasem zákazníka – nejedná se o obchodní komunikaci. Cílem FAQ je usnadnit interakci mezi správným typem zákazníka a vaším podnikem. Buďte struční a pište v bodech.

7) Připravte si krizový plán.

Konec konců pohybujete se v tzv. davovém prostředí a všichni víme, že z neškodné poznámky může vzniknout nepříjemná lavina jedovatosti. Sepište si plán tak, abyste v horké chvilce neudělali něco hloupého. Několikrát se nadechněte, promyslete si odpověď a přinejhorším volejte důvěryhodného poradce na telefonu (aby vám vymluvil ten nesmyslný skok z okna pracoviště – je to nízko. Jen se zraníte a znemožníte.)

8) Průběžně hlídejte nové otázky.

Pokud jsou legitimní, odpovídejte jako první a použijte svůj GMB login – systém tak zaznamená komentář majitele firmy. Notifikace chodí pouze, při použití mobilní aplikace Moje firma.

9) projděte si proces odstranění nevhodných otázek.

Pročtěte si pokyny pro obsah. Seznamte se s flaggovacím tlačítkem pro nahlášení spol. Google. Pochopte, jak fórum funguje a pokud automatická i ruční Google administrace selže, připravte si jasnou dokumentaci a odkazy na daný problém a vyjádření, proč by měla společnost zakročit. Také zkuste upoutat pozornost @ tagováním jmen administrátorů fóra.

Co byste do seznamu přidali vy?

Potřebujete pomoci s firemním zápisem na Googlu?
Napište mi zdenek@tenvelkej.cz

Článek  Otázky a odpovědi Google Maps

Zdroj : http://blumenthals.com , upraveno pro Evropu 😉