Google Mapy – nový reklamní prostor

Ahoj všichni!
Dneska si ukážeme reklamní prostor ve vyhledávání na Google mapách.
Chtěl bych také poukázat chybu marketingu Air Bank, kterou na Google mapách udělali a ukážeme si, jak těmto chybám předcházet.

AirBank_Google_mapy

Na screenu vidíme, že při vypsání vyhledávací fráze “banka” se zobrazí  “Air Bank – Bankomat”

Co je na tom špatně?

Jak to udělat lépe?

Podíváme se na to z pohledu rozhraní Moje firma na Googlu

neovereny_firemni_zapis_na_Googlu

Toto je místo Air Bank – Bankomat v Google mapách, které je neověřené. Není zde ani žádný kontakt – link na web, telefonní číslo, atd a chybí zde u místa kategorie.

Z tohoto vyplývá, že Air Bank toto místo nevlastní, ale má na něj zapnutou reklamu.

 

Jak to udělat správně?

Uvedu na příkladu MONETA Money Bank. Je potřeba udělat několik důležitých kroků, než “markeťák” spustí reklamní kampaň na Googlu:

– ověřte všechny pobočky a bankomaty – důležité je i zapřemýšlet nad tím, jaký název vašich míst použijete, aby lidé toto místo vyhledávali a Local Guides tyto místa nepřejmenovávali či netvořili duplicity

– vyčistěte staré duplicity na Google mapách

Adwords_google_mapy_MONETA_Money_Bank

Až si budete jistí, že máte ověřené všechna firemní místa na Googlu, přejděte do  rozhraní Moje firma na Googlu  a na domovské stránce si nastavte vaši reklamní kampaň v Google AdWords Express.

Potřebujete pomoci s firemním zápisem na Googlu?

Napište mi [email protected]