Moje firma na Googlu Novinky 4

Zdravím všechny pravidelné i nepravidelné čtenáře mého blogu!

Ptáte se, proč novinky nevyšly dříve?
Věnoval jsem se komunitě Local Guides – přišla mi pozvánka od Google na první Local Guides Summit v San Franciscu,
více na mém
Google + a YouTube
Poté následovalo založení komunity Praha Local Guides, s tím že jsem se stal Local Guides Community Moderator  😉

A teď zpět k novinkám ve firemních zápisech na Googlu.

Nová verze rozhraní API služby – služby Moje firma na Googlu umožňuje více úprav. Nové funkce jsou možnost přidávat atributy URL (například jídelní lístek) a přihlášení k odběru oznámení Push o nových recenzí od zákazníků.
více se dočtete: https://support.google.com/business/answer/6333473

Aktualizace od Googlu – můžete filtrovat podle jednotlivých polí, jako je Adresa nebo Otevírací doba, a ve stažených tabulkách naleznete detailní informace o aktualizacích od Googlu.
více se dočtete: https://support.google.com/business/answer/3478406

a s tím souvisí

Přijímat nebo odmítat aktualizace od Googlu pro jednotlivá pole

aktualizace_google_rozhrani_mojefirmagooglu

více se dočtete: https://support.google.com/business/answer/3480441

Proč je důležité přijímat aktualizace jednotlivě, nebo minimálně projít všechny aktualizace po jedné a poté přijmout aktualizace hromadně?

Vaše aktualizace dělají i  Local Guides / Místní průvodci, kteří za úpravy dostávají body, v případě, že aktualizaci zamítnete body se jim odečítají, více ve videu

Zvláštní otevírací doba, seznam blížících se svátků :  na hlavním panelu. Pro svátky je třeba mít nastavenou zvláštní otevírací dobu: zákazníci, kteří vaši firmu vyhledají, uvidí, zda jste sváteční otevírací dobu nastavili.

upozorneni_svatky_zvlastni_oteviraci_doba_rozhrani_mojefirmagoogluUpozornění na svátky v prosinci.

seznam_svatku_rozhrani_mojefirmagooglu

Seznam svátků na které Vás upozorní v rozhraní Moje firma na Googlu

oteviraci_doba_svatky_ok_google_mapy_kaufland

Pokud máte nastavenou zvláštní otevírací dobu v Google mapách, tak se zobrazuje zeleně, jak je ukázáno na firemním zápisu na Googlu Kauflandu.
Když  zvláštní otevírací dobu nastavenou nemáte, tak se zobrazuje na Google mapách oranžově.
více se dočtete: https://support.google.com/business/answer/6303076?hl=cs

zvlastni_oteviraci_doba

Zvláštní otevírací doba

se dá nastavit i pro určité datum; tato funkce byla přidána do rozhraní Moje firma na Googlu po komunitní akci v České Republice, kdy vzešel tento požadavek  kvůli českým památkám, které mají rozdílnou otevírací dobu v létě a v zimě.

Aktualizace informací

o firmě použijte vylepšený editor služby Moje firma na Googlu.
více se dočtete: https://support.google.com/business/answer/4577733

Do těchto aktualizací spadá i nasledující :
Fúze (sloučení firem) a přestěhování firmy  – např. firmu Inborn koupila firma Adexpres,  Google firemní zápis Inbornu se musí trvale zavřít.
Rebranding (přejmenování) – Google firemní zápis se ponechá změní se název firmy, aktualizují se fotky v rozhraní Moje firma na Googlu. příkladem je rebranding GE Money Bank na MONETA Money Bank  

Spravujte svá oznámení

s novým nastavením e-mailu a mobilního zařízení. Dostávejte zprávy o nových recenzích zákazníků, o změnách ve stavu zápisu.
Tato funkce je podle mého stále ve vývoji. Ze zkušenosti vím, že firemní zápisy, které jdou “jednotlivě” jsou v pořádku, notifikace chodí.
U hromadných zápisů mám otestováno, že notifikace nechodí ani emailem a řeším tento problém s podporou Moje firma na Googlu.
více se dočtete:  https://support.google.com/business/answer/7198436

Funkce Statistiky u fotek

Prozradí vám, jak si vaše fotky vedou v porovnání s fotkami podobných firem.
více se dočtete: https://support.google.com/business/answer/7069123

statistiky_fotky_rozhrani_mojefirmagooglu

Atributy své firmy

K atributům patří informace jako „Má Wi-Fi“ nebo „Má venkovní posezení“. Zákazníci z nich mohou zjistit další informace o vaší firmě.
Až se příště přihlásíte k účtu, bude možná třeba zkontrolovat velké množství atributů. První kontrolu a úpravu velkého počtu atributů můžete snadno provést takto:

  1. Na hlavním panelu potvrďte všechny aktualizace od Googlu související s atributy.
  2. Stáhněte si svá místa.
  3. Podle potřeby upravte atributy v tabulce.
  4. Aktualizovanou tabulku nahrajte do svého účtu.

Atributy se zobrazují v závislosti na tom, jak jsou u Vašeho místa aktivní Local Guides/Místní průvodci.
více se dočtete:
https://support.google.com/business/answer/3370250#attributes

atributy_rozhrani_mojefirmagooglu

Atributy jsou přidávány automaticky dle druhu místa, podniku.

Potřebujete pomoci s firemním zápisem na Googlu?
Napište mi [email protected]