Udělejte klienta-ku šťastnější!

Dnes jsem měl to nejlepší školení, které jsem zatím školil. 🙂
Jak sem Lenku P. udělal “šťastnější”?
Držím se pár zásad – spolupracuji, školím lidi, “kteří jsou na stejné vlně”, to mi dává smysl, ze zásady nedávám slevy, spíše nabídnu více svého času.Vezměme to popořadě, aby Lenka byla “šťastná klientka”, udělal jsem vše pro to, abych se s ní sešel. Ve středu mě poprvé kontaktovala přes formulář na mém Webu, pak jsme si napsali pár mailů,a pak jsme přešli na online komunikaci na Google Hangouts.
I Lenka zkoušela variantu “chci slevu” – a na rovinu říkám – slevy nedávám :-)! Když uvidím Vaše zapálení pro to, co spolu máme tvořit, nebo v čem chcete poradit, dám vám víc svého času za stejnou cenu. Lenka tento způsob nazvala: “to je sleva-nesleva chytré horákyně” …. no.. ne nadarmo se jmenuji Zdeněk Horák, že? A pomáhám s Firemním zápisem na Google.

Poté, co jsme si ujasnili, jaký balíček služeb si Lenka vezme, jsme začali domlouvat místo, datum a čas našeho setkání. Podle mě je nejlepší dát na výběr z dvou termínů, jeden většinou vyjde! Místo nechávám většinou na klientovi, i tentokrát vybrala Lenka.  

Tahle dohoda byla z mého pohledu super. Vyřizoval jsem jí z ranního vlaku na zpáteční cestě domu z Brna, kde jsem měl workshop na Google Local Guides .

V pátek jsme se sešli v kavárně Králík v rádiu. S Lenkou jsme se sešli už před kavárnou,  jako správný Místní průvodce jsem fotil vstup a zpoza mých zad se najednou ozvalo “ Dobrý den Zdenku”.

Školení Lenky bylo na téma Moje firma na Google – měla nesnáze v oblasti, která je úskalím pro hodně lidí i firem, kteří neznají do detailu pravidla. Základem je, že když máte již vytvořený firemní zápis na Googlu, Vaše firma se již zobrazuje v Google mapách a Vy chcete změnit adresu, tak toto místo přesuňte na novou adresu ale netvořte nové místo! Je to z důvodu přehlednosti na Google mapách a šetření času lidí, kteří  tyto úpravy schvalují a dělají to v rámci komunity a ZDARMA! Tím šetříte čas i peníze dalších lidí, kteří potřebují Firemní zápis na Google.  

A jak jsem Lenku udělal “šťastnější”?
Je to o přístupu a o Vašem myšlení si říct, jakou maličkost můžete udělat pro klientku/klienta, abyste ji/jeho nadchli.
Já jsem udělal jednu jednoduchou věc – odpověděl jsem Lence na zprávu ve 2 hodiny ráno. To byl ten WOW okamžik, kdy jsem udělal dalšího člověka “šťastnějšího”
 a on získal pocit důležitosti jako mého váženého klienta.

Díky Pavlovi Minářovi, bez něho bych Lenku nepoznal.
Neznáte Pavla? Jukněte na
www.minar.cz
Pavle vše nejlepší k narozeninám 🙂  

Potřebujete pomoci s firemním zápisem na Googlu nebo marketingovou strategií Vaší značky?

Napište mi zdenek@tenvelkej.cz

Leave a Comment